Avundsjuk!

Sitter och kollar lite på Let's Dance, skapligt avundsjuk jag är på Jennica då.. Hon blev bjuden av Herr Herrey dit och det var meningen att jag också skulle åka med men jag har ju syskonen på besök så jag kunde inte riktigt bara lämna dom och åka upp. Men jag såg henne allt, när hon pillade sig i håret!

Idag har vi varit i Simhallen... När vi åkte buss dit såg jag ett par skor upphängda i en lina svärs över Vasagatan/vägen och jag kunde inte låta bli att le för mig själv. De skorna spred sådan glädje.
Simmade runt i 30 minuter i simhallen, sen var det inget roligt längre. Åsa och Daniel badade vidare medans jag satt och tittade på en stund och sen solade jag. Vilket jag inte skulle ha gjort kanske.. Har världens rand på sidan nu... Not that hot at all! Men men... Det går väl bort om några år kan jag tänka mig.

10.05 imorgon åker dom hem... De små djävularna! :P Och 10.30 åker jag till Norrköping för att därifrån åka vidare till Stockholm 11.33. Hoppas att någon kommer och möter mig när jag är framme... Någon?
Sen blir det party ALL NIGHT LONG! Längesedan jag partade med Jennica! Miss my Bayb!

Näe.. Om man kanske ska gå och ta bort pormaskplåstret från näsan?

Kommentarer
Postat av: Elin

Varför skrattar man jämt när man läst klart dina inlägg? Ja förstår inte! haha

2008-04-02 @ 13:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0