Mitt liv (just nu)

Tillbringade förra helgen i Falkenberg, eller ja, det var lite mer "Taxi Anna, var god dröj".
Tror inte jag har kört så mycket bil någonsin som jag gjorde förra helgen.
Syster Yster tog ju studenten, Grattis till henne. Fin var hon när hon kom utspringandes (eller ska jag säga utranglandes?) Det var tydligt att hon hade druckit lite alkohol.
Annars hände inte mycket där.

Veckan som var nu har varit ganska lugn och behaglig. Har lekt mycket med Mulla i veckan! Helt underbart har det varit.
I fredags var vi och kollade på studenterna när dom åkte i dina vagnar och skrek på allt och alla..
På kvällen blev det lite dricka med Annie, Timmy och Jocke... Med alla "härliga" tillbehör som blir när man är med sistnämnda herren.. Men det löste sig och nu är allt lugnt igen..


I fredags var det även ett år sedan du lämnade oss Pappa. Har väldigt svårt för att förstå att det redan har gått ett helt år!
Jag saknar dig mer och mer för varje dag och det gör ondare och ondare, för varje dag så blir avsåndet till verkligheten med dig längre. Jag älskar dig!

Jag blir så förbannad!
När jag tänker.. Men ändå så känns det ganska lugnt och helt okej med mig.
Vet inte, men har på något sätt blivit tillfreds med tanken....


Snart kommer Evo hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0