Min vovve är stor!

Vaknade igår och upptäckte till mig förvåning blodfläckar på lakanet. Efter att ha konstaterat att jag inte har mens, eller blöder någon annanstans på kroppen märker jag att det är Tira som blöder. Trodde först att hon var skadad eller något men kom ganska snabbt på att hon har börjat löpa!
Hon har varit svullen ett tag nu så jag har ju vetat att det har varit på väg.
Jag blev, av någon konstig anledning, stolt över henne. Eftersom jag aldrig har haft en tik innan googlade jag på löpning. Där stod det att under första löpet skulle man vara lite extra uppskattande mot hunden och att hon kunde bli lite seg och slö. Så idag har jag varit på centrum och köpt lite extra gott till henne och så har vi pussats och kramats mycket! :D

I fredags var det ju Rix FM festival, skulle inte åkt dit men förärade stångebrofältet med min närvaro i 10 minuter.
Det var någon som var lite för full så Anna fick åka in och rycka ut medans Tira och Skipper var ensamma hemma i 1 timma, vilket förövrigt gick riktigt bra.
Gick och la mig klockan 11 och varknade vid 2 av att Jocke, blöt efter ett dopp i stångån, kom hem till Annie och började prata med Tira.

Gjorde nog ingenting speciellt igår på dagen men drack lite på kvällen. Kollade på Monsters Inc sen var det sängen som gällde.

Idag har jag nästintill smält bort. Det är ju så förbannat varmt ute!

På torsdag blir det Falkenberg!!! Yey! Har inte varit nere på länge, så det kommer bli riktigt roligt!
Saknar er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men, nu bidde de ingen kryss... dock så ska jag fira Pelles student. Men åker nog till malmö alt gbg på fre... aksnke kan ses tors kväll? Puss baby!

2008-06-03 @ 12:33:09
URL: http://jennicalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0