Vill med!

Har suttit och kollat runt lite på bloggar (okej, mulla satt framför datorn, men jag smyg kollade) och såg att nästintill alla har flaschiga stylade bloggar... Så kommer lilla Anna med sin extremt tråkiga svart bakgrund utan några som helst roliga inslag.. Någon som känner att den har lust att hjälpa mig att få min blogg lite finare och något mer intressant?

Helgen är över och syster yster kom fram tillslut. Blev en ganska blöt fredag, Anna fick i sig liiiite mer än vad hon behövde. Mina älskade byxor gick sönder med. De enda jeansen som jag verkligen tycker om och som sitter bra. Men men.. Jag får väl prata lite med mamma och se om hon kan tänka sig att sponsra med en ny höstgarderob till mig.
Sov hos Jocke i fredags.. Haha... Jag i sängen, Malin på en madrass (?) på golvet, Ante i soffan och Jocke (lägenhetsinnehavaren) fick sova på 3 stolsdynor på golvet. Haha... Schyst. Man kan ju börja undra vem det är som bor där. Haha..

I lördags var det lite lugnare. Blev en sväng till Norrköping med Mulla och Micke i deras nyinköpta 240. Den har man ju aldrig åkt i innan.... Haha... Anna och Veronica har ju haft mycket kul i den. Micke har lackat om den matt-svart med röttglitter. Den är riktigt nicig. Så den brummade vi till Norrköping med. Måste säga att det var riktigt många fina bilar i där, men vart lite besviken då jag hade hoppats det skulle vara lite mer...
Vart lite race i hamnen och sen bar det av till Brask där vi dansade lite bugg och tränade på Dirty Dancing lyft... Gick inget vidare men roligt var det i alla fall..
Väl hemma i skägget igen träffade vi Figge, full och glad. Vi vandrade till Jocke och där kollade vi på Van helsing tills jag var så trött att ögonen gick i kors, så vi traskade hem.

Igår var det lugnt. Sov till 14.20 (ovanligt för att vara hundägare).
Film hemma hos Jocke och sen en trevlig stund hos Lina..

Undrar var dagen har att erbjuda?


Man kan inte både vara snygg och smart (förutom Mulla) så fy fan vad jag är Ful.


Kommentarer
Postat av: Z

Min är inte nämnvärt stylad, rätt stilren faktiskt.

2008-07-21 @ 23:48:11
URL: http://zakhor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0