Torsdag....

Har "smygit" mig in på Mullas rum för att blogga lite.. Då jag är väldigt dålig på att smyga så sitter Mulla här inne med..

Fick ett telefon samtal av min mamma igår.. Åh vad det gjorde mig längtansfull.. Det enda hon sa när hon ringde var: "Lyssna!"
Och in i mina öron strömmar Lars Winnerbäcks underbara stämma.
Åh vad jag blev avundsjuk. Jag vill ju med :(
Så den 23 Augusti är det jag som är på Lars Winnerbäcks konsert här i Linköping! Yey!

Vad händer mer då? Inte mkt.. 
Är mest hemma hos mina Snyggon Ante och Jocke.
Enligt Ante kan man inte både vara smart och snygg och vi vet alla att Ante och Jocke inte är så smarta, därför blir dom snygga istället.. Fy fan vad jag är ful då.. But that doesn't hurt me. Och min lilla Mulla är både snygg och smart!

Mina älskade vovvar, Evo och Tira,  leker som galningar varje dag. Evo är med husse idag så jag och Tira får vara lite ensamma med varandra. Märks på henne att hon tycker att det är skönt att få vara själv med matte. Vi får se om Evo kommer tillbaka i dag eller på söndag. Jag vet ju att han har det bra med Rille, så jag hoppas han får vara där till söndag, så Tira får vila ut lite.



Tira och Evo ligger i Evo's korg.. Evo lade sig där först och sen kom Tira och bara ville få plats. Tycker det var extremt gulligt av Evo att inte flytta sig utan låg kvar och lät lillasyster Tira få plats med.



Så, nu har ni fått bildbevis på att dom funkar bra ihop.
Näe.. Om man kanske skulle hoppa in i duschen och göra sig klar innan Ante kommer.. Undrar hur han mår idag efter sin krogrunda med Figge igår... Haha..
Shit, måste upp till centrum och köpa kattmat!


Tack till er alla som bryr er. Jag har inte varit lätt de senaste veckorna.. Men det vet vi ju var det beror på.
Jag vet inte hur jag skulle överlevt utan er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

PusS Babylove <3

2008-07-17 @ 12:20:07
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: sundarii

Härligt att hundarna trivs så bra tillsammans :D

2008-07-18 @ 16:23:09
URL: http://sundarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0