Passa tider?

Min kära lillasyster ska ju komma upp till mig idag. Och dom vet så väl att dom måste åka en timma innan bussen går för att dom ska hinna köpa biljetter och skit. När brorsan skulle komma hit åkte han så pass sent att han missade bussen och fick vänta i 2 timmar på ett tåg.
Det är han som kör syster ner till Halmstad idag, så han borde vara lite brightare, men icke sa nicke.
Smsade syster kvart över 1 (bussen går 20 i 2) och frågade var dom var, utanför Slöinge fick jag till svar.
Det tar ju för fan 20 minuter att åka från Slöinge till Halmstad!!!!
Jag blir så trött!

Fick nu ett samtal av mamma. Min lillasyster på 15 år ska sitta ensam i halmstad i 2 timmar och vänta på tåget..
Sen till på köpet ska hon byta tåg i Nässjö.. Funderar på om jag kanske ska möta henne där?
Ja.. Det märks väl. Men hon kommer i alla fall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0