Trött, tunnlar och hundtröja

Det var inte många minuters sömn jag fick inatt. Tira har pockat på uppmärksamhet hela natten.
Men hon är söt så det får väl gå an, någon gång måste hon ju lära sig att sova?!

Var och inhandlade tunnlar till min atöjningar idag, svarta blev det. Fint som snus kommer det bli när jag får i dom. Är uppe i 10mm nu, tänkte ha det till sommaren i alla fall, så får vi se efter det hur mycket mer det blir!

Veronica var uppe en stund idag med. Vi tog en sväng till Rusta för att kolla efter en tröja till min bebis. Men dom hade bara fula "kolla-på-min-hund-tröjor" vilket jag inte ville ha. Jag vill ha en som värmer henne när hon är ute.
Så jag ska åka till ÖB imorgon och kolla där med.

Nu röjer Tira runt i hela lägenheten. Hon har fått tag på en av katternas mus. Jag tror att hon leker att den är levande, hon hoppar runt den och skäller och morrar som en annan fåne. Eller så tycker hon bara att den är ful och hånar den.

Imorgon ska jag till skolan. Ska bara vara där en timma, sen blir det till att åka hem, hämta Tira hos Sara, gå hem och försöka lära henne sitt (vill verkligen lyckas innan veckan är slut). Sen någongång under dagen när hon sover hade jag tänkt plugga lite. Social Omsorg är jag på nu, väldigt intressant faktiskt.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0