Kisa

Jaha, söndag IGEN. Har kommit hem efter ett dygn i Kisa. Hade inte stora förväntningar på att åka dit, men mot alla odds hade jag riktgt trevligt. Kisa-borna var inte så farliga som jag trodde.

Var på fest hos Macke som fyllde 23, kom massa folk dit. Den enda jag kände var Mulla. Men Anna är ju ganska social så det var inte så farligt. Var lite segt i början, men sen gick det bara bra. Jag tyckte att jag smälte in ganska bra. Det fanns ju en där, som var lite speciellare än alla andra. Han var RIKTIGT snygg! Jag fick tunghäfta och visste inte vad som var fram eller bak. Så nu har jag någonting att drömma om måååånga nätter till!
Det var så trevligt i Kisa att jag gärna åker tillbaka flera gånger.. Någon gång i framtiden kanske man tillochmed flyttar dit. Det hade inte gjort mig någonting..

Jobba imorgon då. Har bara 2 dagar kvar, sen börjar jag skolan. Det kommer bli roligt det med. Vill verkligen tillbaka till skolbänken och visa att jag också kan någonting. Får ju förhoppningsvis jobb efter detta med. Det är ju lite det som är meningen!

Nä. Ska kolla på lite IdolNostalgi för att sen gå och lägga mig i mitt NYA sovrum. Flyttade över allt idag. Riktigt bra blev det. Ska ta lite kort och lägga in så ni får se!

Peace!


Kommentarer
Postat av: Camulla

Haha.. Macke fyllde 23.. inte 24.. tur han inte läser det här.. hihi

2008-01-07 @ 15:24:36
URL: http://camullas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0