Hemma igen

Har ju tillbringat helgen i Falkenberg. Alltid lika roligt att äta middag med (nästan) hela familjen.
Alla triggar varandra och det blir mycket skratt.

Shoppade (stavas det så?) lite hemma med. Eller ja, mamma handlade till mig. 2 par skor (behövligt) och ett puzzel. Tänkte att det kunde vara roligt med någonting nytt, sen var ju motivet så sött med, en liten flicka och en pojke som pussas. 1000 bitar borde ju vara lätt att fixa ihop.

Var en sväng på krogen igår, nykter. Men det var kul. Träffade massa folk jag inte träffat på länge och helt plötsligt stod Björn framför mina ögon, för 3:e gången på kort tid.. Haha..

Åkte hem idag. Det var skönt att komma hem till min kissar. Öppnade mitt puzzel och började. 30 minnuter var det jag pallade. 1000 bitar var visst inte så enkelt. Packade ner skiten i lådan igen och öppnar det inte förrän jag har extremt lite att göra och jävligt mycket tid.

Så nu sitter jag här med 2 spinnande katter jämte mig och kollar på "Singing Bee". Funderar på att kolla lite på "The weddingplaner", eftersom jag inte har så mycket annat att göra så blir det nog så.

Jag har kommit på att det blir nog inte så många resor ner till Falkenberg på ett tag. Inte över en helg i alla fall. Det är nästan lika lång restid dit och hem som jag stannar där. Så det får bli till längre helger eller sommarlovet. Så nu vet ni det alla som läser. Så ni som vill träffa mig får komma hit!

25 Februari kommer min Jannika! Kan knappt bärga mig! Vill att hon ska komma NU!

Anna och Carrn: Oslagbara! Sjukt roligt vi hade i lördags! Tack som fan Babe! Love U!

Mulla, du är min stjärna!
Elin min make tills döden skiljer oss åt!

Kommentarer
Postat av: Mulla rhe star

Vi ta med tira i bilen och åk ner nån gång tycker jag..:D

2008-01-20 @ 22:05:17
Postat av: Carrrrro..

Grymt kul vi hade jue:) Minns inte slutet så bra bara.. Gör vi om i Linköping nästa gång tycker jag:)

2008-01-21 @ 08:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0