Grammisgalan, popcorn, sprite och rida.

Bänkade oss framför dumburken igår för att kolla på Grammisgalan.
Jag blev lite besviken när allas våran Lars Winnerbäck inte vann mer priser.
När det (enligt mig) finaste priset skulle delas ut, Årets låt, greppade jag Mullas hand och bad till högre makter att han skulle vinna. Hjärtat bultade så jag trodde att det skulle hoppa ut.
När resultatet avslöjades att Lars Winnerbäck hade vunnit över Sahara Hotnights skrek vi som två medelålders män som just beskådat ett avgörande mål i hockey vm eller nått.
"om du lämnade mig nu" är ju klart den bästa låten 2007.

Nu har Mulla börjat flytta in med. Eller hennes micro i alla fall :D
Vi ville ju ha popcorn till Grammisgalan, men vi kom på att jag inte har någon micro. Så vi kånkade upp hennes micro. En sak mindre att flytta när hon flyttar hit. Haha.

Idag ska jag ut och rida. Jag har inte ridit på flera år, men hoppas att hästarna är snälla. Gamla Polishästar är det ju, så det borde ju inte bli så svårt.
Det ska bli mitt nyårs löfte, jag ska börja rida. jag och mulla har ju redan sagt att vi ska åka och rida ute i... ja, vad-det-nu-hette en gång i veckan. Kul ska det bli. Så man får igång flåset och konditionen. Det är ju aldrig fel.

Och Mulla, jag ville inte fira min födelsedag med någon annan än dig! (Undrar hur länge vi har varit gifta nu)
Okej, Elin hade gärna fått vara med på ett hörn också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0