Sjuk :(

Jag som hade sett fram emot praktiken idag, men icke sa nicke. Jag vaknade med världens huvudvärk och halsont, så det blev till att stanna i sängen för min del.

Fick ju lite filmer till datorn av Johan i söndags, så jag kollade igenom några. Jackass 2, Fjorton Suger, Meet the Robinsons och Shrek 3 stod på dagens meny. Men jag är så oklar i huvudet att jag knappt kommer ihåg att jag sett filmerna. Kommer få kolla in detta inlägg flera gånger för att kunna förstå att jag har skrivit det.

Varför i hela jävla helvete är mitt msn så segt? Jag har varit inloggad i 3 timmar och NU kom "welcome to messenger", eller vad fan det heter, upp hoppandes på skärmen. Ni vet den som visar hur många olästa mail man har.... Fuck.

Tira sov hos Sara i natt eftersom jag skulle praktisera. Det finns inget underbarare att se än när
(NU kom fanskapet upp IGEN!) ens hund kommer hem som man inte har träffat på hela dagen. Det är äkta glädje. Så nu ligger hon och sussar på mina fötter.... Sötnöt.

Nä, om man kanske skulle ta och orka sig igenom "The Simpsons Movie" nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0