Middagen

Jag har INTE eldat upp köket. Stolt jag är över att jag klarade av att laga mat.
Kom på att jag kanske skulle ta ett kort på mitt mästerverk, men då hade jag ätit upp hälften så kortet hade inte blivit så bra. Men det var gott i alla fall.. Fast jag måste erkänna att sparris och kyckling är inte så lyckat..

Så nu sitter jag är och smuttar på en Hjortron cider. Själv.. Som vanligt. Är skapligt van vid det nu.
Kollar på Ghost, är inne på de sista 30 minuterna nu. Om jag känner mig själv vet jag att jag kommer gråta ganska rejält i slutet, så jag funderar på att redan nu ta bort mascaran.... Lika bra..

Nu vet ni i alla fall hur det gick med min kockinsats!

Jag är på så sjukt bra humör.. Någon som kan förklara varför?


Kommentarer
Postat av: Carrn:)

Men gumman.. Inte ska du sitta själv... Du får flytta in hos mig... Flyttar ju snart till stort hus så de finns rum till dej me:) Pussa!

2008-02-17 @ 12:52:08
URL: http://carrrrro87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0