Groupie!

Jag har kommit på vad jag ska bli!
Jag ska bli en Groupie, jag ligger ju ändå bara och särar med benen!
Jag har ju mina kontakter, så det blir ju inte så svårt!

Imorgon får jag besök!
Säger inte av vem, men besök får jag i alla fall och det kommer bli riktigt roligt.

Tillbaka till praktiken imorgon. Har varit ledig idag. Tog en långpromenad med Tira i skogen. Hade Veronica och Tibbe med som sällskap! Var riktigt skönt faktiskt. Fast det tog ju sin lilla tid för Anna och Veronica att hitta dit vi skulle... Men det är som det ska vara när man sätter oss i en bil, det har vi ju bevisat förut.


Är ledig på fredag med, skööööönt! Måste ju ladda upp inför krogbesöket på fredag! Jag och Veronica, ska bli riktigt roligt, var längesedan jag var på krogen. "Utnyttjar-Veronica" och "Bensärar-Anna", vilket radarpar!


Näe, kanske ska hoppa lite i sängen innan jag somnar.. Har ju ingen hund att gå ut med nu... Saknar henne.. Mitt lilla hjärta!


Kommentarer
Postat av: Carrn:)

Vill du bli min groupie? Vill ha dig o dina särade ben:) Love you! Puss!

2008-02-28 @ 09:39:55
URL: http://carrrrro87.blogg.se
Postat av: Biatch

Lägg in skiten själv då!!!

2008-02-28 @ 18:16:03
URL: http://camullas.blogg.se
Postat av: zamael

människor tycker så mycket, så länge du vet vad du e o inte så fuck the rest lixom

2008-02-29 @ 18:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0