Deppig

Känner mig lite nere idag. Vet inte varför, det blir bara så ibland.
Det är någonting som fattas. Har tänkt på min älskade Pappa hela dagen idag, kan vara därför.
Mamma ringde och grät innan. Jag hatar när hon ringer och gråter, jag sitter ju så långt bort att jag inte kan göra någonting. När det händer vill jag bara åka ner till henne och ta hand om henne. Min lilla Mami, ledsen. Det gör ont i hela hjärtat att jag inte kan göra mer än att prata med henne och försöka lugna henne på telefon, när det bästa hade varit om jag bara hade kramat om henne!

Suck.

Jag sov till 1 idag, skönt, men jag kände mig tom redan när jag vaknade.
Veronica kom förbi en sväng, sen bar det av till solariet med Mulla. Bara ligga och lyssna på musik i 20 minuter medans man blir brun! Underbart! Var ju ett tag sedan jag solade sist, men jag bliev brun i alla fall. Ska såla på torsdag igen. Man vill ju inte vara blekast till sommaren :P

Imorgon blir det praktik igen. Skönt att ÄNTLIGEN få göra någonting på dagarna!

Cesar Milan! You are my Hero!

Kommentarer
Postat av: Carrn:)

Kom hit o krama mej! Behöver en riktig vänskapskram nu!! Love you! Pussa!

2008-02-19 @ 09:21:02
URL: http://carrrrro87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0