Alla Hjärtans Dag!

Alla hjärtans dag idag. En dag man ska fira med den man älskar. Men i brist på pojkvän just nu (men man vet aldrig inom en snar framtid) så ska jag dela med mig av mina hjärtan till alla mina älskade vänner och min älskade familj! Så det så!

Gick upp ganska skapligt idag. Annie väckte mig vid halv 10, gick ut med Tira och henned hundar Scrap och Skipper. Gick till hundgården (längesedan jag var där) och där lekte dom kan jag lova. När jag kom hem åt jag, hör och häpna, frukost! Mulla handlade igår så jag tog mig en macka... Sen började jag städa. Möblerade om lite i mitt sovrum också.

Ledig idag, skööönt.. Börjar inte jobba förrän på tisdag! GÖTT!

Nä.. Kanske ska dammsuga lite till.. Ser att dammråttorna vågar sig fram nu när katterna sover!


Till er alla mina Älskade!
image30



Just det, vem är du hemliga människa som har lyckats få mitt hjärta att bulta liiiite extra?
Jag kan nästan ingenting om dig men det känns som om vi kännt varandra i 100 år!
Din röst som gör så jag känner mig trygg!
Det är någonting speciellt. Kan inte säga vad. Men jag hoppas att det ska utvecklas till någonting.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lovin you. Idag o alla andra dagar. Se till o träffa grabben änna... alla behöver vi närhet.. (sex) ... ;D PUss

2008-02-14 @ 14:41:05
URL: http://jennicalouise.blogg.se
Postat av: Secret boy

hmmm.... alla hjärtans dag är en fin dag men ändå lite överskattad

2008-02-14 @ 16:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0