Helgen!

Ännu en dag har passerat, med jobb.
Jag undrar hur många kilometer jag går på en dag nu när jag går så mycket på jobbet. Stegräknare kanske, hade ju inte varit fel.

Det gick inte så bra på jobbet idag. Fick bara iväg ett avtal, som kanske inte heller gokäns eftersom han jag sålde till var för gammal... Jag vet inte vad det är jag gör för fel, det vill sig liksom inte. Idag var jag riktigt peppad för jag vill verkligen nå mitt veckomål (3 pieces om dagen) men det finns någon låsning. Jag vet inte hur jag ska göra. Johny Young ska ha utbildning med mig imorgon så jag får in mina sälj. Får se hur jag lyckas. Man borde ju få en viss hjärndel som är till för inlärning, tänk om min är full. Jag kan inte lära mig mer saker, det är helt kört för mig.. Näe, det får vi inte hoppas.

I helgen vart det ju inte mycket bloggskrivande. Var upptagen med annat.
Jobbade i lördags mellan 11 och 4. Sen gick jag till centrum för att köpa kattsand och julmust (love)
Sen var det bara att gå hem och vänta på Tom som skulle komma med Heike.
Annie, Figo och Skipper tittade upp en sväng med, dom ville följa med till hundgården.
Fick ett telefonsamtal av en jobbarkompis som meddelade att en annan Jacob var på väg till mig för att fixa min el, han skulle vara framme 15-20 minuter efter vårat samtal.. Men kom inte förrän en timma efter. Stackars dansken hade gått från kontoret till Skäggetorp, i trasiga skor. Jag, Annie, Figo, Tom och hundarna satt och väntade i över en timma innan han dök upp. Var hos mig i 10 minuter och sen skulle han tillbaka igen.
Vi gick till hundgården, det har ju varit lite konstigt när vi har varit där innan, Heike får liksom inte vara med och leka utan han står en bit bort. Det vart ett helt annat ljud i skällan när Skipper var med. Heike gillade Skipper starkt och lekte som en galning. Nästa helg ska vi se hur det går med bara Evo och Heike. Evo vill ju verkligen leka och kan nog trigga igång vilken hund som helst.
På kvällen sen vart det mys och vi somnade inte förrän vid 8 på morgonen, I know what you are thinking you dirty people, vi låg och pratade om allt och ingenting! (sorry *evil laugh*)

Näe, om man kanske skulle gå och sova? Så jag får iväg 5 sälj imorgon så jag kommer upp till målet!
På fredag går vi på julledigt och börjar inte igen förrän 7 januari 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0