Lussekatter, cola och ensamhet

Här sitter jag. Kollar på vänner, äter lussekatter, dricker cola och lyssnar på musik.
Då russin inte är nått av en favorit pillar jag bort dom innan jag äter, någon mer än jag som gör så?
Mulla har åkt och jag har redan börjat flytta över grejer till mitt nygamla rum. Har dammsugit och moppat golven där inne så nu ska bara möblerna över sen är jag nästan klar. Har funderat hur jag vill ha det och jag börjar bli ganska nöjd.
Tänkte att jag skulle röja lite i alla garderober jag har på fredag kväll eller lördag. Slänga gammalt skräp och bära ner grejer som jag inte ska ha till förrådet. Ska bli kul att se hur mycket skit man har samlat på sig under 2 år. Så min helg är helt uppbokad. Ska städa ur mitt gamla rum med så Graflunds kan låsa det. Behöver inte en trea när jag bor här själv, en väldigt smidig lösning faktiskt.

Så är det med det.

Jobba imorgon igen, har varit ganska skönt att vara hemma idag, även om jag har mått skit. Har hunnit pyssla lite hemma i alla fall. Hade jag jobbat hade jag inte varit hemma förrän om 2 timmar.


Kommentarer
Postat av: Kicka

HAHA jag pillar oxå bort russin innan jag äter lussekatter (A) så du är inte ensam om de :D

2008-12-11 @ 02:23:28
URL: http://missjlcat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja pillar åxå bort russinen=D

2008-12-11 @ 11:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0