Julrea redan.

Jag håller på att gå upp i taket!
De här jävla reglerna om klädseln på jobbet gör mig knäpp.
Imorgon ska jag ju som sagt följa med ut och sälja. Jag får ju inte ha jeans på mig, vad ska jag då ha?
Jag har inga som helst andra kläder. Fast det var en kille på jobbet idag som hade gråa jeans. Undrar om det är godkänt att jag har det imorgon? Jag har ju tagit ut piercingarna då så han kan ju inte bli arg.

Jag ska i vilket fall som helst önska mig lite snyggare kläder i julklapp. Hittade jättefina kläder på både Ellos där dom har startat julrean redan. Inte bara snygga kläder utan också billiga. Ja, alla var ju inte så snygga men det fanns ett par vida byxor jag ville ha. Man var tvungen att betala när man hämtar kläderna vilket jag inte har pengar till. Sen hittade jag lite toppar för 59:- också på Ellos men det får bli ett senare projekt.

Jaja. Ska kolla klart på Grey's Anatomy nu, sen ska jag ut och gå med hundarna en ganska rejäl runda och sen ska Anna sova. Hade riktigt svårt att somna inatt. Vaknade klockan 4 och trodde att jag hade försovit mig. Tira låg och sparkade och hade sig. Försöker för övrigt få Tira att sova på golvet, det lyckas en stund tills jag somnar, då kryper hon försiktigt upp och ska mysa. Hon la sig under sängen igår en stund. Söt nöt. Evo har också börjat göra fulingar fast han är inte lika smidig när det gäller att smyga upp i sängen. Men han är söt ändå!

Kommentarer
Postat av: emelie, Melvins mamma.

hiih, tack. Jo det kanske fast själv är man ju själv :)

2008-12-03 @ 21:28:03
URL: http://onlyems.blogg.se/
Postat av: sundarii

Har du oxå Ellos-konto? Jag skulle beställa MASSA kläder men det gick bara beställa på postförskott och visakort-skit.... Snyft... Men det är väl annorlunda nu inför julen eller nåt..



Kläder på arbetsmiljö kan verkligen variera, man tänker mest på att man ska se uppklädd och fin ut men det kan kännas jobbigt när man är van vid sin egen stil. Jag klär mig som jag gör, du klär dig som du gör, tänk dig då om man måste klä sig i KAVAJ ! Blää..

2008-12-03 @ 22:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0