Jingle bells, jingle bells.

Idag är det ta mej fan Julafton. En konstig julafton måste jag säga. Anna har 40 grades feber och mår skit. Ensam hemma är jag också. Övriga familjen är hemma hos Kenneth, Olle's bror, och äter mat.
Jag sitter och hoppas på att dom ska komma hem innan Kalle Anka så jag inte behöver kolla på det själv.
Risken är ju dock inte så stor att dom kommer hem innan dess. Varför ändra på traditioner för? Så jävla förbannad jag blir. Jag hade ju lika gärna kunnat sitta hemma i lägenheten på Fogdegatan. Hade haft precis lika roligt där.

Vid 5-6 tiden ikväll kommer mormor och morfar. Undrar hur mycket tjat det blir om att jag ska sluta röka denna gången. Det har också blivit lite av en tradition som jag mer än gärna har kvar. Jag kan snart skriva en bok med alla deras argument.

Är inbjuden på klassfest imorgon. Får se hur jag mår. Hade varit kul att gå dit och se om man har blivit populärare nu än vad man var innan. Trasha stället, peka finger och gå därifrån. Det hade varit någonting. Jag vet inte om dom har läst inlägget om att jag inte varit inbjuden. Jaja.. Det är ju deras förlust.

På fredags bär det av hem igen. Saknar mina vovvar! Fick ett mms inatt utav klint med Tira på. Söt hon är mitt hjärta!
Om en vecka är det nyårsafton och om 15 dagar fyller jag år!

Så, God Jul alla Suckers! You know I'm the sheat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0