I run the bell!

Första dagen på fält idag på jobbet. Jag var jätte nervös när vi kom ut till området vi skulle sälja på. Jag gick med Tom Tom och Dansken Jacob. Fy fan vad roliga killar. Jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde med Jacob idag. Det var så sjukt lätt att prata med båda killarna och jag trivdes. Värre var när jag skulle börja knacka dörr själv. Jag tog stapplande steg till dörren och plingade på, hjärtat pumpade som faen men ingen öppnade.
Knackade på en hel del dörrar utan någon större framgång, tills en trevlig "herre" öppnade och bestämde sig för att värna om miljön och spara pengar, så han skrev på och jag slog mitt PB! Yey! Efter 8 timmar är man ganska slut i fötterna och huvudet så vi åkte tillbaka till kontoret vi kvart över 8. Dom hade lite konstiga ritualer på slutet men jag vänjer mig nog. Jag fick i alla fall "run the bell" och fick en helt egen "bellsong"... "Här kommer pippi långstrum".. Tack så mycket Johny, not!

Tänkte att jag skulle öppna mitt vin nu när jag kom hem men när jag hade satt fötterna innanför dörren orkade jag knappt gå in till vardagsrummet. Batteriet på mobilen hade dött och jag var så trött att jag inte ens orkade ladda den.. Då är man fan slut. Vilade på soffan en timma och nu är jag fit for fight igen några minuter till så jag funderar på att öppna flaskan ändå. Det är ju trots allt fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0