Hemsk dag, med några ljusglimtar

Vilken shity jävla dag idag.
Försov mig, igen. Stressade järnet för att komma i tid och hann inte känna efter hur jag egentligen mår idag.
Kom fram till jobbet och mötte Johny Young utanför och då brast allt.
Han frågade mig hur det är idag och jag sa att det inte var så bra. Sen började tårarna rinna.
Jag drömde om pappa och Mr not-so-very-nice hela natten. Och saknaden efter pappa blev så jävla stor när jag stod där och han frågade hur jag verkligen mådde. Jag hatar att vara sårbar, eller rättare sagt att folk ser mig sårbara, men idag var det oundviktligt. But hey, I'm a human, right?
Ett samtal från Tom fick mig på bättre humör i alla fall. Tack!

Åkte hem och började städa för att skingra tankarna men det gick inte så bra heller. Så nu sitter jag här i en halvstädad lägenhet.

Fick ett mms av Annie innan, vilket gjorde dagen ännu lite bättre. En bild på en liten svart valp! Gud så söt!
Gick bort till hundgården och möttes av en liten 10 veckors schäferblandras tik som heter Kelly. Mitt hjärta smälte!
Gud! Tänkte på när Tira och Evo var så små!
Stod där en stund och tittade på när Skipper och Kelly lekte, sen gick jag hem till mina egna odjur.

Imorgon är det fredag! Yey! Slutar antagligen vid 20 imorgon, så då blir det till att åka hem och städa färdigt lägenheten för att sen invänta mys! Sen blir det falkenberg på söndag, får se hur länge jag stannar där.
Nyårsafton ska i alla fall tillbringas i hemmets lugna vrå! Är ledig från jobbet fram till 7 januari. Dagen innan jag fyller 22!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0