Snart!

Tisdagen har precis övergått till Onsdag, alltså bara 1 dag kvar tills jag kommer till dig!

Idag har jag och Mulla haft lite mys (skulle ha lagt in bilder men hittar inte min data kabel)

Bengt måste ha fått sig ett riktigt skratt när han tittade och lyssnade på oss.

Jag, Mulla och Annie satt med ansiktsmask, det såg ut som att vi satt i en bastu för hela ansiktet glänste på oss, så hade vi varsin "turban" i form av en handuk på huvudet för håret var fullt av inpackning.

Jag satt i mina rosa rutiga pyjamas byxor och en stor rosa tröja (som är Linas, men det är hemligt)

Så satt vi och kollade på Tv, åt gurka, morötter och dipp + Mulla's special: Jordgubbar doppade i vit choklad och kokos.

*mums*

Det blev en del sköna skratt kan jag lova.


Hade tvättstugan idag med. 6 maskiner vart det. Inte så fasligt mycket. bara 2 maskiner med kläder resten övrig skit :P

Tvättade min Isis med (för er som inte vet vem Isis är så kan jag förklara att det är min Isbjörn, ingen riktig, som jag fick en gång för längesedan). Jag var så nervös när jag stoppade in henne i tvättmaskinen men tänkte sen att det kommer gå bra. Hon överlever. Men tji fick jag. Till min stora fasa hade nosen LOSSNAT på henne när jag plockade ut henne. Trots att hon var dyngsur kramade jag om henne hårt och lovade att aldrig mer tvätta henne. Nallar har faktiskt också känslor, i alla fall mina. Efter hennes dust i tvättmaskinen vågade jag inte lägga henne i torktumlaren så hon fick ligga varmt och skönt i torkskåpet.

Så mycket mer har vi inte gjort idag.


Jo, jag hade ingenting att göra innan så jag tog bort håret från min borste och satte på tummen. Med ögon, näsa och mun blev han riktigt söt. En Mårten vart det! :D

Om jag vore en glass skulle det vara en piggelin. Iskall till en början men som smälter ganska fort och är underbart god när man väl kommer in på djupet.



Saknar dig så det gör ont i hjärtat. Vet att det inte är långt kvar men det är så förbannat jobbigt att vara nykär och bo 45 mil bort. Man träffas inte så ofta som man egentligen vill göra. Vilket i sig kanske är bra så man inte tröttar ut varandra.
Blir glad av att väckad av din röst varje morgon, även om jag kanske inte alltid förstår din skånska, så blir dagen genast mycket bättre. Pricken över i:et hade ju varit att få se ansiktet som rösten tillhör. Då hade dagen blivit guld.
Du ska veta att du ständigt finns i mina tankar!


Mårten ------------------------> 


Kommentarer
Postat av: Mulla

Hej hej mårten..

2008-08-06 @ 00:59:11
URL: http://camullas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0