Önskelista.

Snar så är det ju faktiskt jul.... Eller ja, ganska snart. De sista månaderna går det ju alltid fort. (Sen fyller ju jag år 2 veckor efter jul)
För en gång skull tänkte jag vara ganska tidigt ute. I alla fall med min önskelista.
Är i vanliga fall inte en värst krävande eller brukar önska mig dyra saker men man kan väl få låtsas ibland.

Nr 1

Den alldeles UNDERBARA Burberry parfymen! Doftar gudomligt (vad jag minns) och jag skulle kunna göra vad som helst för att få ha den i mina ägor igen.

Nr 2

Lacoste. Nu undrar ni säkert varför jag ska önska mig 2 parfymer. Hallå?! Jag kan ju inte gå runt och lukta samma sak varje dag? Sen är det lite personlig nostalgi med i spruten på den.

Ingen lång önskelista men ack så betydelsefull!





Fick en lite förtidig julklapp i Torsdags.
En Jet Set Monaco utav min älskling! Fick välja färg helt själv och det blev en, Tada, Rosa!
Riktigt fin var den!
Tack så jätte mycket!!!!!


That's (you are) the one!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaw så fin =) They are BIG (like big stuff) KÖSS

2008-09-01 @ 10:40:29
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: Anonym

..MISS YOU : /

2008-09-02 @ 14:36:24
URL: http://jennicalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0