Lycklig!

Har varit i Falkenberg i lite mer än en vecka. Det är sjukt hur mycket allt kan ändras på bara en så kort tid.
Umgåtts med mina syskon, fick "äran" att se när Niklas matade sina äckliga ormar med, usch.
Var med familjen på Liseberg. Det var riktigt roligt och mysigt.


Jag är lycklig. Det var ett tag sedan jag var det.
Allt är så nytt och spännande. Jag vill skrika ut det till hela världen.
Helgen hos dig var helt underbar, jag vet att jag är nojjig och osäker men allting känns så rätt!
Vi behövde inte säga mycket men ändå var det så bekvämt och mysigt.

Vem kunde tänka sig att det skulle bli så här?
Vi har ju "kännt" varandra länge men nog aldrig ens tänkt att det skulle bli så här.
Men jag är så glad över att det blev så.

Jag har alltid trott på ödet men nu mera ska jag lita blindt på det!
Åh! Jag blir knäpp! Du bor för långt bort! Eller är det kanske jag som gör?
På Torsdag kommer jag igen. Längtar!

Magnus Svensson <3

Kommentarer
Postat av: sundarii

Någon som är käääääääääääääääääääääääääär :D

2008-08-04 @ 00:14:02
Postat av: Elin

Hihi =) <3

2008-08-04 @ 13:58:10
Postat av: your wife

Nae vad puttinuttigt...hihi

2008-08-04 @ 17:44:08
URL: http://camullas.blogg.se/
Postat av: mangeliciuos=)

hehe du e d bästa som hänt! e så jävla glad! en helvetes massa pussar från du vet vem;)

2008-08-05 @ 03:17:18
Postat av: Anonym

Vart kommer du på tors? Fbg? Jag är ju hemma igen.. O vem fasen is the dude? ;)

2008-08-05 @ 22:20:41
URL: http://jennicalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0