Vårkänslor!

Nu är det ta mej fan vår!
Har suttit ute på balkongen och rökt idag. Shit vad varmt det var! Kan bero på att jag har feber med, men jag tror att det var solen :P

Har blivit sjuk igen, åkt på världens dunder förkylning. Har huvudvärk, snorig, hes, feber.. ja u name it!
Men jag ska vara glad över att det kom nu och inte innan helgen.. För i helgen var jag ju i Stockholm!
Varit på mitt första Gay party! Det var riktigt roligt! Sjukt sköna människor jag träffade där. 20-30 bögar i ett och samma rum, men jag måste medge att det känndes lite konstigt att sitta i ett rum med så många killar men inte en enda man kunde stöta på eller som stötte på mig...
Efter gay festen var jag och Jennica ute på diverse äventyr... Haha.. Dom kommer jag berätta för mina barnbarn sen, om jag får några vill säga.

Ville ju träffa dig när jag var i stockholm med.. Men det vart inte så.
Jag vet inte vad du vill, men jag vet vad jag vill... Eller i alla fall vad jag ville innan..Nu är allt så konstigt.

Jag är Kär!
Jag är kär i kärleken! Så underbart det är med vår!

Kommentarer
Postat av: Elin

Taskigt läge de där med gaysen döh:P

2008-04-02 @ 13:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0