Ny piercing

Åh! Har suttit inne på diverse piercing/tatuering comunities och vanliga sidor.. Och har nu kommit fram till vad mitt nästa projekt ska bli!
En piercing i kinden! Så fint det kommer bli! Får se om det blir hos min favorit Micke eller om det bli nu i helgen i falkenberg när jag ändå är nere.

 This is how it's gonna be! ----------------->         



Har även lite nya ideer på tatueringar.. Så fort jag har pengar till det ska det bli verklighet!
Jag vill ha ett "sagoland" på sidan. Med mycket ljusa färger! Jag ska ha det om jag så ska spara varenda liten slant jag får in!

Ja.. När jag är klar kommer jag inte se ut som jag gör idag :P
Ska fan i mig åka in till Federal imorgon och fråga hur mycket dom tar för att hjälpa mig att få igenom min piercing i läppen.. Jag saknar ju den!

Reaktioner på dagens blogg tack!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anna det är fult? Enligt mig... gah gah gah... allt är fint, men med måtta, enligt mig ;D

2008-04-08 @ 18:38:35
URL: http://jennicalouise.blogg.se
Postat av: Anonym

tatuera du en judestjärna istället

2008-04-08 @ 21:15:02
Postat av: Mössan

fult..... tycker jag

2008-04-08 @ 21:19:38
Postat av: Veronica

Hmm, trpor de kan bli ganska snyggt, ett sagoland...Hmm kan nog även de bli fint:D Ja är positiv till allt=D

2008-04-08 @ 23:06:18
URL: http://guldlockkk.blogg.se
Postat av: Anonym

Utgå alltid från dig själv, vad du själv tycker. O skit i vad andra säger, även om man kan väga in det. Tycker nog att kommentar nr 2 osar idioti, losers :/ ... Älskar dig, med eller utan tatueringar/piercings o annat du tycker är kul ;)

2008-04-08 @ 23:08:02
URL: http://jennicalouise.blogg.se
Postat av: Mössan

Jag tycker inte att en massa piercingar är fint. Men tatueringarna kan nog bli bra.
No percieng!!!! hehe

2008-04-10 @ 11:21:24
Postat av: Elin

Har bara en komentar! DU ÄR JU SOM DU ÄR!!! hehe:p

2008-04-12 @ 20:05:42
Postat av: Camilla

Hål i kinden?? hmm... tycker att det är skitfult. Tycker int du behöver ha fler peircingar i ansiktet. Kommer se ut som en skrotgård.. hehe.. men tatueringen... japp.. blir nog fint tror jag..

2008-04-13 @ 12:56:11
URL: http://camullas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0