Har man tråkigt så har man.

UTSEENDE
[ ] Jag är kortare än 160cm.
[ x ] Ibland tycker jag att jag är ful.
[ ] Jag blir lätt brun.
[ x ] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.
[ x ] jag har färgat hår
[ x ] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.
[ x ] Jag har en tatuering. (10 st)
[ x ] Jag är osäker över mitt utseende.
[ ] Jag har haft/har tandställning.
[ ] Jag har glasögon/linser.
[ x ] Jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis.
[ x ] En helt okänd person har sagt att jag är snygg.
[ x ] Jag har mer än två piercingar.
[ x ] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.
[ ] Jag har fräknar.

FAMILJ
[ x ] Jag har svurit åt mina föräldrar.
[ x ] Jag har rymt hemifrån.
[ x ] Jag har blivit utslängd hemifrån.
[ x ] Mina biologiska föräldrar är ihop.
[  ] jag har bara stora syskon
[  ] Jag har ett syskon som är under ett år gammal. (ett på g de räknas väll?)
[ x ] Jag vill ha barn nån dag.
[ ] Jag har barn.
[ x ] Jag har mist ett barn.

SKOLA/JOBB
[ x ] Jag studerar.
[ x ] Jag jobbar. (ibland)
[ x ] Jag har somnat i skolan/jobbet
[ ] Jag gör nästan alltid mina läxor.
[ x ] Jag har missat mer än en vecka av skolan.
[ x ] Jag underkändes i (eller avbröt) mer än en kurs i fjol.
[ x ] Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats.
[ ] Jag har fått sparken.

SKAMLIGHETER
[ ] Jag har sagt "lol" i en riktig diskussion.
[ x ] Jag börjar ännu också gråta av Disney filmer.
[ ] Jag har pissat på mej av skratt.
[ x ] Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat.
[ x ] jag har solat topples där alla kan se
[ x ] Jag har gråtit av skratt.
[ x ] Jag har limmat fast min hand i något. (Om Elin är något så har jag de)
[ x ] Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan.
[ x ] Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats.


HÄLSA
[  ] Jag föddes med en sjukdom.
[  ] Jag har fått stygn på ett öppet sår.
[ x ] Jag har brutit ett ben.
[ x ] Jag har suttit hos läkaren med en vän.
[ x ] Jag har genomgått en operation.
[ x ] Jag har haft vattkoppor.
[  ] Jag har haft/har astma.

RESANDE
[ x ] Jag har kört mer än 300km på en dag.
[ x ] Jag har flugit.
[  ] Jag har varit i Grekland
[  ] Jag har varit i Italien.
[ x ] Jag har varit i Sverige.
[  ] Jag har varit i Frankrike
[ x ] Jag har varit i Tyskland
[  ] Jag har varit i USA.
[  ] Jag har varit i Bulgarien
[ ] Jag har varit i Turkiet

EFARENHETER
[ x ] Jag har tappat bort mig i min hemstad.
[ x ] Jag har sett en fallande stjärna.
[ x ] Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna.
[  ] Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas.
[ x ] Jag har tryckt på alla knappar i en hiss.
[ ] Jag har hoppat fallskärm från ett flygplan.
[ x ] Jag har lekt sanning eller konsekvens.
[  ] Jag har druckit en hel liter mjölk på en timme.
[ x ] Jag har krockat i en bil.
[ x ] Jag har medverkat i ett skådespel.
[ x ] Jag har träffat någon från internet i det verkliga livet.
[ x ] Jag har fångat en snöflinga på min tunga.
[  ] Jag har sett norrskenet.
[ x ] Jag har suttit på ett tak på natten.
[ x ] Jag har aprillat någon.
[ x ] Jag har åkt taxi.
[ ] Jag har ätit sushi.
[  ] Jag har åkt snowboard.

FÖRHÅLLANDEN
[ x ] Jag är singel
[  ] Jag är i ett förhållande.
[  ] Jag är förlovad.
[  ] Jag är gift.
[  ] Jag har blivit dumpad oftare än jag själv har varit den som dumpar.
[ x ] Jag saknar någon just nu.
[ x ] Jag är rädd för att bli övergiven.
[  ] Jag har varit otrogen i ett förhållande.
[  ] Jag har skiljt mig.
[ x ] Jag har varit kär i någon som inte var kär i mig.
[ x ] Jag har sagt att jag älskade någon och ljugit.
[ ] Jag har sagt att jag inte älskade någon och ljugit.
[ x ] Jag har sparat något från ett gammalt förhållande.
[ x ] jag har älskat någon så myckat jag gjort allt för den även fast jag bara gjort mig själv illa.

ÄRLIGHET
[ x ] Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra.
[ x ] Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra.
[ x ] Jag har smygit ut utan lov.
[ x ] Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar.
[ x ] Jag har hemligheter som ingen vet
[ x ] Jag har fuskat i ett spel.
[ x ] Jag har struntat i ett prov.
[ x ]ag har ljugit för nån jag älskar/älskat


DÅLIGA TIDER
[ x ] Jag har druckit alkohol.
[ x ] jag dricker mig berusad mer än en gång i månaden.
[ ] Jag kan inte svälja piller.
[ ] Jag tar mediciner mot depression.
[ ] Jag har anorexi och/eller bulimi.
[  ] Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det.
[ x ] Jag har vaknat gråtande.
[ x ] Jag har somnat gråtande


DÖDEN
[ x ] Jag är rädd för att dö.
[ x ] Jag hatar begravningar.
[ ] Jag har sett någon dö.
[ x ] Någon nära till mig har försökt begå självmord.
[  ] Någon nära till mig har blivit mördad.


RANDOM
[ x ] Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det.
[ ] Jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang.
[ x ] Jag har lätt för att öppna mig för nya människor.
[ x ] Jag ser på nyheterna.
[  ] Jag dödar inte insekter.
[ x ] Jag svär ofta.
[ / ] Jag sjunger i duschen. (Det händer om ingen är hemma)
[ ] Jag är en morgonperson.
[ ] Jag betalade för min rington.
[ ] Jag är en sportfanatiker.
[ x ] Jag har sovit under stjärnorna.
[ x ] Jag är bra på att baka.
[ ] Min favoritfärg är vit, ljusröd eller ljusblå.
[ x ] Jag skulle ha pyjamas på mig till skolan.
[ x ] Jag vet hur man skjuter.
[ x ] Jag är kär i kärleken.
[ x ] Jag skrattar åt mina egna skämt.
[ olika ] Jag äter snabbmat varje vecka.
[ ] Jag är bra på matematik.
[ x ] Jag tror på spöken.
[ ] Jag är online 24/7 på msn, även som "Borta"
[  ] Jag kan inte sova om det finns en spindel i rummet.
[ x ] Jag är väldigt kittlig.
[ x ] Jag har blivit kittlad.
[ x ] Jag har fått kramp.
[ ] Jag älskar mörk choklad.
[ ] Jag spelar dataspel
[ x ] Jag är bra på att minnas ansikten.
[ x ] Jag är bra på att minnas namn.
[ x ] Jag har ingen aning vad jag vill göra med resten av mitt liv.


JAG HAR:

( x ) snott den här listan från nån
( x ) rökt en cigarett
( x ) rökt en cigarr
( x ) sett nån knarkat
( x ) varit hög
( x ) varit full
( x ) hånglat med någon av samma kön
( x ) varit kär
( x ) haft sex
( x ) varit i knytnävsslagsmål
( x ) rymt hemifrån
(  ) blivit arresterad
( x ) åkte polis bil hem
( x ) hånglat med en främling
( x ) skolkat
(  ) legat med en medarbetare
( x ) flugit
(  ) spytt i en bar
( x ) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
( x ) gjort en snöängel
( x ) haft ett te-party (som liten)
( x ) lekt uppklädd  (Som lite)
( x ) hoppat i en lövhög
( x ) fuskat när jag spelat spel
( x ) varit ensam
( x ) somnat i skolan/på jobbet
(  ) använt ett falskt id
( x ) tittat på en solnedgång
(  ) rört en orm
( x ) sovit under stjärnorna
(  ) blivit rånad
( x ) blivit missförstådd
(  ) älskar någon just nu
(  ) hatar någon just nu
( x ) vunnit en tävling
( x ) gått mot rött
( ) blivit avstängd från skolan
( x ) varit i en bilolycka / mcolycka
( x ) haft kramp
( ) ätit ett helt glasspaket på en natt
( x ) varit vittne till ett brott
( x ) varit vilse
( x ) simmat i havet
( x ) gråtit mig själv till sömns
( x ) lekt polis och rånare
( x ) sjungit karaoke
( x ) hånglat med någon utomlands
( ) varit full i en vecka.
( x ) klät ut mig till det anda könet


Min kvinnliga sida:

[ x ] Köpt en hårfön?
[ x ] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut?
[ x ] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda?
[ x ] Pratat känslor?
[ x ] Tänkt på att matcha mina kläder?
[ x ] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende?
[ x ] Ringt upp en person utan konkret syfte?
[ x ] Funderat på namn åt mina barn?
[ ] Insett storheten hos Barbra Streisand?
[  ] Druckit Cosmopolitan?
[ x ] Sett ett avsnitt av "Sex and the city"?
[ x ] Sett två avsnitt av "Sex and the city"?
[ x ] Känt mig sugen på en kopp te?
[ x ] Känt glädje över att få blommor i present ?
[ x ] Gjort någonting romantiskt på eget initiativ?
[ x ] Blivit arg utan anledning?
[ x ] Brytt mig om H&M:s val av modell?
[ x ] Pratat skvaller?
[ x ] Varit arg/sur utan att tala om det?
[ x ] Kramat en kille?
[ x ] Dansat?
[ x ] Bakat åt dig själv?


Min manliga sida:
[ x ] Ljugit om hur mycket jag har druckit?
[ x ] Ätit en blodig stek?
[ x ] Läst en biltidning?
[ x ] använt en borr, hammare och diverse andra redskap?
[ x ] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det?
[ x ] Skött grillen under en grillfest?
[ x ] Läst en bok av Jan Guillou?
[ x ] Läst ett nummer av slitz?
[ x ] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad?
[  ] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza?
[ x ] Gått på en Ulf Lundell-konsert ?
[ x ] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person?
[  ] Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna?
[ x ] Diskuterat bröst?
[ ] Gjort lumpen?
[ ] Läst nick hornby?
[ x ] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning?
[ x ] Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil?
[ ] Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar?
[ x ] Lagat någonting på egen hand?
[ x ] Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan?
[  ] Tävlat i att dricka öl?


Haha.. Ja.. Som sagt, jag har tråkigt.
Men nu har ni fått lite "nyttig" fakta om mig! :D



Sitter här med ett trasigt tangentbort.
Tira smartass sprang på datorn igår så o-knappen låssnade..
Arg vart jag!


Har bokat en resa ner till falkenberg nu! Åker ner på torsdag! Jippie!

Kommentarer
Postat av: Anonym

TRÅÅÅÅÅÅÅÅKIGT inlägg.. men Tira Smart- tass skulle de väl va? haha.. Puss

2008-04-08 @ 01:02:59
Postat av: Anna

Näe.. smart-ass! :P

2008-04-08 @ 14:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0