Nu är hösten här/Öppna upp ditt fönster

Nu märks det att hösten är här. Annas humör är inte det bästa. Jag förstår inte att en årstid har så starkt inflytande på en människa. Jag är så nere hela tiden.. Blir galen. Vill inte sitta och vara deppig, vill vara glad och njuta!

Verkligheten har kommit ikapp nu. Låg och grät härom natten. Tårarna sprutade, helt ostoppliga. Jag tänkte på dig, som jag nästan alltid gör. Saknar dig så hela hjärtat gråter! Vill ha dig tillbaka! Älskar dig Pappa!


Jag förstår inte hur jag på så kort tid har kommit att älska någon så högt!
I natt när du satt och sjöng satt jag och log och njöt. Det var så mysigt! Hade någon sagt till mig för några månader sedan att det skulle bli du och jag hade jag bara skrattat. Nu skrattar jag åt att jag ens tänkte så!
Jag älskar dig min Pelle! Utan dig vet jag inte om jag hade klarat hösten. Allting känns så ofattbart och underbart!
Jag vill leva med dig tills jag dör!


Öppna upp ditt fönster

Öppna upp ditt fönster
slå upp din dörr
släpp in ljuset och min älskling
låt allting bli som förr
låt honom veta
än finns en väg tillbaks
låt honom veta
att han är den enda du vill ha
visst kan du välja att bryta nu
men han finns alltid där i ditt hjärta det vet du
så varför inte låta honom vara där
du kan ändå aldrig glömma den ditt hjärta håller kär

Öppna upp ditt fönster
slå upp din dörr
släpp in ljuset och min älskling
låt allting bli som förr
låt honom veta
än finns en väg tillbaks
låt honom veta
att han är den enda du vill ha

Ropa ner i gränden
högt så han hör
ropa att den kärlek
är inget man förgör
ropa att den kärlek
aldrig kan ta slut
ropa honom in igen och om han inte hör
spring då ut
visst kan du välja att bryta nu
men han finns alltid där i ditt hjärta det vet du
så varför inte låta honom vara där
du kan ändå aldrig glömma den ditt hjärta håller kär

Ropa ner i gränden
högt så han hör
ropa att den kärlek är inget man förgör
ropa att den kärlek aldrig kan ta slut
ropa honom in igen och om han inte hör
jag säger om han inte hör
spring då ut

Står han ej att finna
sök som besatt
säg till hans vänner att det ska jag hälsa att
fönstret är öppet och dörren står på glänt
ack vad som händer är han alltid det finaste som hänt
visst kan du välja att bryta nu
men han finns alltid där i ditt hjärta det vet du
så varför inte låta honom vara där
du kan ändå aldrig glömma den ditt hjärta håller kär

Står han ej att finna
sök som besatt
säg till hans vänner att det ska jag hälsa att
fönstret är öppet och dörren står på glänt
ack, vad som händer är han alltid det finaste som hänt

Öppna upp ditt fönster
slå upp din dörr
släpp in ljuset
låt allt bli som förr
låt allt bli som förr
ropa ner i gränden
ropa högt så han hör
ropa att den kärlek är inget man förgör
nej, det är inget man förgör

Öppna upp ditt fönster
slå upp din dörr
släpp in ljuset och min älskling
låt allt bli som förr
låt allt bli som förr
låt allt bli som förr
låt allt bli som förr

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar LISA EKDAHL! *njuuuter*
Jag vet, måste komma till dej jue.. saknar dig, är så svårt att finnas där o samtidigt va långt ifrån..men du kan ringa NÄRSOMHELST o jag menar det..jag svarar 03.30 en måndags natt , bara så du vet.. Sett carolines bäbis för nån vecka sen (kanske sagt de?) faaaaaan va liten o söt haha.! Lova ya.. dont forget! O krama pelle från mig o sej till han att ta hand om dig som den sessa du är! puss

2007-09-21 @ 14:29:55
URL: http://jennicalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0