Det gör så ont!

Jag vill inte bli påmind, för varje gång försvinner en bit av mitt hjärta. Det räcker med att jag får lida för det hela mitt liv, ni behöver inte spä på!

Fredag idag! Jag undrar varför jag som är ledig hela dagarna ändå längtar till Fredagar.. Hmm.. Tål att tänkas på.

Ska snart åka in till La Stada med Sofie.. Vi ska kolla på bandyklubbor (Sorry Björn, men du bäddade ju). Det ska faktiskt bli roligt. Vet inte om jag får användning av dom/den, men jag vet en som verkligen vill! Haha.

Härom natten när jag skulle ut och röka satte jag mig upp i sängen, då var det någon som gick genom hela mitt rum. Jag trodde jag hade blivit knäpp, men jag är SÄKER på att det var någon. Vet inte vem eller varför, men det var någon!

Nä.. kanske ska ta och värma lite ost- och skinksås som JAG har gjort! Gott blev det faktiskt!


Anna.                                                                    




                                                                             Phil Anselmo. Het som få!
                                                                                    image1
                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0