Kan inte sova.

Lördag natt.. Klockan är 02.43 vidskrivandets början. Älsklingen ligger i sängen och sussar sött, det behöver han efter en lång dag i Arvika och ingen sömn natten innan.

Jag känner mig så jävla konstig.. Vet inte vad det är, men humöret spökar som en osalig ande. Vet inte vart jag ska ta vägen. Just nu blev datorn min bästa vän som lyssnar, men sen? När jag är där ingenting finns, vem ska lyssna då? Åh vad allting inte är som det ska vara.

Älskling! Jag kanske inte alltid visar att jag älskar dig, men det gör jag! Högt! Tvivla aldrig på det! Du har inte en aning om hur glad du gör mig och hur bra jag mår i ditt sällskap!

02.49 Pelle kommer in i rummet, Anna blir så jävla rädd att hon nästan skiter ner sig.. Fy fan! Knacka?!

Vad har hänt sen sist? Inte mycket att hänga i granen.
Jag och Jen ska åka och kolla på Lars.. Vet inte om jag skrivit det innan, men det ska vi i alla fall..
Jag har blivit bra kompis med Mulla, vilket jag tackar för! Helt underbar liten tjej med störst bröst (internt)

I torsdags var det kanelbullens dag, så Anna satte igång och bakade bullar för glada livet, i onsdags.
Jag har nog aldrig bakat så STORA bullar! Otroligt goda blev dom också! skryta

Falkenberg 22/10, längtar så det finns inte ord! Ska hälsa på Carrn och lilla Ebba, ska bli otroligt roligt att träffa det lilla livet.
Pappas födelsedag 23/10... 47 år blir han. Synd bara att han inte får vara med själv. saknar
Gravstenen blir forhoppningsvis färdig innan dess. Den är jättefin. Hans namn ska vara i hans autograf. Blir bra.
Det kommer kännas svårare att gå dit när stenen är på plats, då kommer det bli så verkligt med namn och datum. Men det kommer bli skönt på samma gång. Då har man verkligen en plats att gå till när man vill prata med honom.
 
I torsdags blev det en sväng till Veterinären med.. Lilla Gramse har matvägrat i några dagar så jag började bli orolig. 662:- fattigare men med en gladare katt, så det var "lyckat".

Nä.. Börjar bli trött nu.. Så jag ska väl ta och krypa ner i sängen med min Pelle!

Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0