Halsfluss

Vaknade igår med världens huvudvärk och svullen hals.. Tänkte att det kan inte vara så farligt. Jag gick in på toaletten och gapade stort framför spegeln och upptäckte att halsmandlarna var helt vitprickiga.
- Jaha, då var vi här igen då. tänkte jag.
Så jag tillbringade hela gårdagen med att ligga i soffan. ömsom vaken ömsom sovandes.
Vaknade idag och halsen var ännu större och de vita prickarna ännu mer. Har nog mer feber idag än vad jag hade igår. Är glad att jag har Pelle som tar hand om mig.. Fast han är ju ganska slapp då han ligger och sover mer än vad jag gör :P

Skulle haft lite "Skönhetstema" på lördag med mina flickor... Men halsen sätter P för det, vill ju inte smitta ner dom, då är ju dom sjuka när jag är frisk sen. Så det blir till att ligga hemma. Skulle ev. till Pelles farfar och käka på lördag med.. Men nu slipper jag det! Jag har ju inte träffat hans föräldrar än, så jag är lite feg av mig.

Brorsan fyller år idag med! Grattis! 23 år, nästan gubbe! Har inte köpt hans present än, men jag lovar att han ska få den! Han har ju tjatat sig blå om det så då får jag ju köpa den.

Nä.. Om jag kanske ska gå in och väcka sömntutan.. Han tjatade igår om att han skulle göra pannkakor till frukost och att han skulle gå upp tidigt för att göra dom.. 13.20 är INTE tidigt!

Älskar min Pelle.

Falkenberg 22/10.... 11 Dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0