Löning.

Jahapp.. Då var den efterlängtade löningen äntligen här då.. Ja, jag hade ju räknat med mer än vad jag fick då.
Satt uppe till 12 för att kunna kolla kontot och se hur mycket jag fick. 5700:- för en hel månad.. Ja, så går det när man tjänar 60:- i timman. Så det blev till att storhandla för hela månaden då. Det gick ju i sin tur på den nätta summan på 1514:-. Ja, vad gör man inte för att kunna leva. Så var det hyran med, ja just det. Där försvann ju 3000:- bara där. Telefonen 300:-. Ja, ni som fick godkännt i matte kan ju lätt räkna ut att det inte finns så mycket $ kvar.

Företaget hade ju som sagt firmafest idag. Tydligen hyrt in ett live band dagen till ära.
Då jag inte är så mycket av en Party Princess blev det till att sitta hemma framför dumburken med en skål Cheese Balls och kolla på Legally Blond medans sambon satt framför den andra bruken (antagligen lika dum som föregående) och kollade på bilar. Vilket socialt förhållande :D

Snart är det ju påsk, ska då ta pojkvännen och hunden och hälsa på hemma hos mamma och pappa.
Tänker begära att få träffa min brorsdotter med som jag inte träffat på ett ganska bra tag, tror det är en månad sedan om jag inte missminner mig helt. Ska bli skönt att komma hem. Gå långpromenad med mamma och vovvarna! Ska bli så underbart!

Sitter och fördriver min tid med att lyssna på mobil ringsignaler på internet. Massa gamla underbara barnprograms signaler!

Ska väl ta tag i min kväll!

Cervix!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0