Hundgård.

Äntligen!!
Fick höra idag av en granne att dom gjort en stor hundgård här i omtådet! Jag blev så glad att jag ville springa dit direkt och låta min "lilla" valp springa! Men jag var tvungen att hejda mig då jag kom på att han precis hade varit ute och sprungit, plaskat i vattnet och ätit gås skit. Men grannen lovade att hon skulle komma upp och hämta mig sen när dom skulle gå dit. Evo (min valp) har ju bara en kompis. Så det känns lovande att han får lite mer kompisar som han kan springa med. Några i sin egen storlek, han är ju trotts allt en stor schabrador (schäfer/Labrador), så när han lägger tassen på lilla Tibbe (kompisen), som är en blandning mellan Tibetansk Spaniel och Amerikansk Cockerspaniel, blir han ju knockad. Men dom har roligt ändå.

Ikväll blir det till att sitta hemma igen. Är ju "nyinflyttad" i stora stan (bott här 9 månader) så jag har inte riktigt hunnit vidga mina vyer. Men det är helt okej för mig. Ett paket cigg, lite godis och en tv så är min kväll räddad (låter som världens tönt :P) King Arthur går ju faktiskt på TV idag. Om jag inte minns helt fel såg jag den på bio när den gick där *gnuggar de små grå*

Ännu ett besviket besked i morses, men det ska inte få knäcka mig. Jag är programerad för att snabbt kunna resa mig vid nedgångar.

Cervix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0