Spök fritidsgård!

Jag är nog lite jobbkåt jag. Jag böjar inte jobba förrän 7, men är ändå på jobbet kl 6. Haha..

Följde med Mulla till den beryktade fritidsgården. Ryser lite när jag tänker på det.
Om ni vill läsa om vårat äventyr får snällt kolla in camullas.blogg.se för lilla Anna är för trött för att skriva.
Jag skriver bara för att Mulla tvingade mig under pistolhot!

Tisdag imorgon, dan före, dan före, dan före, dan före, dan före doppare dan! Haha.. (tror det blev rätt)

Jag är lite nyfiken på vilka som är inne och läser min blogg.. Kan ju vara kul att veta.
Så till alla er som är inne och läser min blogg: Skriv en kommentar så jag får ett litet hum om hur många som är intresserade (eller bara nyfikna)

Nu ska jag krypa ner i min stoooora säng!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Mulla

Pistolhot?? Haha.. jo..med mitt hagelgevär var det annars.. hehe.. Men jag läser ialla fal...!! God natti natt

2007-12-17 @ 22:39:59
URL: http://camullas.blogg.se
Postat av: Anonym

jag såklart! vad händer om 5 v? vill veta!! /jen

2007-12-18 @ 18:12:52
URL: http://jennicalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0