Hmm..

Ja du.. Vad har lilla Anna uträttat idag? Inte mkt.. har varit i tvättstugan (som jag nästan glömde att jag hade), har städat lite och varit moraliskt stöd för Mulla <3 när hon städade. haha.

Känns lite tomt nu när Mulla tog hem Fia och Bebis.. Kommer sakna dom små liven.

Efter en vecka av känslor fram och tillbaka har jag äntligen kommit fram till ett beslut som får mig själv att må bra!
Det blir inga pojkvänner än på ett tag. Det ska bara vara jag och mina djur.

Pratade med min kära mor i veckan som gick, all kärlek till henne.
Hon sa att jag skulle följa min magkänsla lite mer nu så att jag vekligen kan få må bra.
Och det rådet har jag verkligen följt (stavas det så?)

Så om 5 veckor kommer vi få se en drastisk ändring hemma hos mig. Är lite hemlighetsfull kring ämnet då jag inte är redo att gå ut med det riktigt ännu. Men bra kommer det bli i alla fall.

Nä.. Om man kanske skulle kolla färdigt på Miami Ink och sen gå och knyta sig.

Goggo, Mulla och Elin.. När är the Shit!

Puss!

Dita <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0