En traditionell Jul!


Eller inte. Anna har tjuvstartat lite genom att sätta upp julgranen idag.. Jag tyckte att det blev bäst så.
Sen så blev det ju inte en grön gran heller. Utan det blev en vit med svarta kulor! Jättefin!
Med lite hjälp av Goggo så..

Hittade ju aldrig någon svart julgrans stjärna, så det fick bli en som man hänger i fönstret..
Bildbevis finns!


                                                                        


Det är ju Lucia idag ju! Så jag tänkte lägga upp ännu en bild idag, denna gång på min Lussekatt.  
                
                                                                            Gramse!
                                                                     


Tack för igår! Du är helt underbar! Älskar dig som aldrig förut!


Ps, lägger upp en till bild på granen lite senare när det är mörkt ute!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jaha.. Då sitter man här några timmar senare med skägget i brevlådan. Fy fan, så jävla dum jag känner mig.
Jag fick inget riktigt svar av dig heller, jag vet inte vad du tänker eller vad du vill, bara att du inte vill prata med mig.
Jag vet vad jag vill, jag älskar dig! Det kommer jag göra länge till.
Men jag fattar inte vad jag gjort för fel.

På vilket sätt har jag förstört för er?
Var det när vi hade sex 2 gånger och du tog initiativet båda gångerna?
Var det när jag kom till dig för att prata när jag var ledsen?

Vi är två om det som har hänt och vi är vuxna nog att kunna prata med varandra. Förr eller senare är vi tvungna att göra det!

Jag älskar dig! Och kan inte släppa dig i första taget, det vet du! Just nu är jag orolig för vad som hänt med dig. Du svarar ju inte när jag ringer.

Men nu är bollen hos dig och jag väntar på en passning.

Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

yo..så söööööt gran...men saknar du inte doften av granbarr? jag ska inte ha
nån alls aktiskt... el, räknas de om man tvingar tony att ha bara för sakens skull ? haha... är sjukt sjuk idag, hoppas de går över pga fotosessionen! sån tur jag har liksom .. : / Kyssas /Jen

2007-12-13 @ 15:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0