Dan före doppare dan.

Imorgon är det julafton! Som på ett litet barn spritter det i hela kroppen. Jag är full av förväntningar och exalterad till 1000!

Sitter nere i Falkenberg där jag ska fira första julen utan pappa. Har ju alltid firat med familjen och vi har haft samma traditioner i 100 år, så det kommer bli lite konstigt imorgon. Jag vet ju att han finns med oss ändå.

Var ute på Grand igår. Hade riktigt roligt. Önskade bara att min Mulla skulle vara med, men nä då. Hon var i Kisa, där hon blev så waisted att hon kräktes på sina sockar. Stackars liten. Jag skickade iväg ett och annat argt sms till Jocke, han svarade ju inte så jag blev arg. Så visade det sig idag att han hade glömt mobilen hos sina föräldrar. Ooops..

Fick en inbjudan av Björn att komma hem till honom och spela Guitarr Hero III idag, är inte så het på gröten, det snurrar ganska rejält i huvudet idag. Så idag blir det nog till att sitta hemma och kolla på film och spela spel med mina syskon. Nice!

Nä.. Om man kanske skulle gå och ta en Panodil och gå och lägga sig i soffan. Det går ju att sova i mammas soffa nu när hon har installerat en öppen spis som vi får elda i. Det är varmt och skönt!

4 Veckor idag! Bara 4 veckor kvar!

,\,,/  yeah!

Kommentarer
Postat av: Camulla

Hehe... mina sockar ja.. stackars mig! Önskar du vore med så du kunde ta hand om mig..=).. puss

2007-12-23 @ 22:45:40
URL: http://camullas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0